درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

توضیحات وزیر ارتباطات درباره استفاده از اینترنت استارلینک در ایران

  • کد خبر: ۱۹۲۳۴۰
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
  • ۱
توضیحات وزیر ارتباطات درباره استفاده از اینترنت استارلینک در ایران
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران می‌خواهد خدمات ارائه دهد باید مجوز بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عیسی زارع‌پور در حاشیه سفر به مشهد در گفتگو با خبرنگاران درباره اینترنت ماهواره‌ای گفت: همانطور که قبلا اعلام شد ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای در ایران باید همراه با دریافت مجوز باشد.

وی گفت: همانطور که اتحادیه اروپا هم اعلام کرده باید اینترنت ماهواره‌ای ارائه شود اما ارائه خدمات منوط به دریافت مجوز از جمهوری اسلامی ایران است.

زارع پور تاکید کرد: اینترنت ماهواره ای مکلف به دریافت مجوز شده و هفته گذشته در اتحادیه بین المللی مخابرات مصوب شد تا اینترنت ماهواره ای "استارلینک" برای فعالیت در قلمرو سرزمینی جمهوری اسلامی ایران باید قواعد ما را بپذیرد و مجوز اخذ کند بنا بر این قواعد حاکم بر سایر اپراتورها بر اینترنت ماهواره ای نیز حاکم خواهد بود.

وی‌ در پاسخ به این سوال که توجه وزارت ارتباطات به موضوع اقتصاد دیجیتال چگونه خواهد بود، گفت: توجه جدی به حوزه اقتصاد دیجیتال از اولویت‌های دولت سیزدهم است و کارگروهی نیز در دولت در این خصوص شکل گرفته تا با ساز و کارهای حمایتی موانع موجود در این حوزه را برطرف کند.

وزیر ارتباطات گفت: امیدواریم با زیرساختهای ارتباطی این هدف محقق شود و همه دستگاه ها در قانون هفتم توسعه مکلف شده اند تا برنامه خود برای استفاده حداکثری از فناوری جدید ارتباطی نظیر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء را به دولت برای تصویب ارائه دهند تا زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد دیجیتال در کشور فراهم شود.

زارع پور افزود: بزرگترین طرح تاریخ ارتباطات کشور، طرح "فیبرنوری در کسب و کارها" است تا امکان بهره مندی اینترنت پر سرعت هزار مگابیت بر ثانیه برای همه مردم در شهرها فراهم شود.

وی اضافه کرد: این طرح در حدود ٢٠٠ شهر در حال اجراست که کار در ٩٠ شهر به پایان رسیده است و حدود چهار میلیون خانوار در ٢٠ استان از این امکان بهره مند هستند و تلاش می شود تا پایان سال جمعیت برخوردار از این طرح به هشت میلیون خانوار برسد.

وزیر ارتباطات گفت: شهرداران نیز باید برای اجرای این طرح ملی پای کار باشند تا نهضت فیبرکشی در شهرها شکل گیرد و به سرعت حفاری ها انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
من نمیدونم چطوریه یه مدتی هست هر خبری از ایران. میبینم تمام قد مقایر با اصول انقلابی ایران و باعث نا امیدی ما همین اینترنت هم خارج از کنترل مون و رسما مارو تبدیل به کیسه بکس سعودی و یهودی ها کرده تو اغتشاشات حتی 20درصد نتونستیم جلو شون و بگیریم حالا ماهواره ای هم بیاریم چون اروپا گفته بایذ ارائه بشه؟ این شد دلیل؟ همین اروپایی که از اول دشمن انقلاب شدن با صدام و همراهی کردن با آمریکا تو تحریم هامتحد شدن تو اغتشاشات با شورشی ها همراهی کردن کمک کردن بیشترین پولها از اروپا برای شورشیان ترانزیت شد حیف که اصول امام فراموش شده وگر نه هر بچه انقلابی میفهمه این حرفارو نفوذی و عاملین دشمن میزنن و خوش بحال همشون که تو میدون نیستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->